Juokingi būdai mesti svorį. Lengvas būdas sulieknėti: itin efektyvi „Drenažo“ dieta

Lieknėkite ir darbe: 15 paprastų būdų mesti svorį - duziedeliai.lt

Yra nustatyta, jog šiandien žmonės yra pasyvūs kaip niekada anksčiau. Fizinio aktyvumo trūkumas ir persivalgymas gali pridėti jums papildomų kilogramų.

Ir ką gi dabar daryti? Neturite itin daug laiko sportui, nes darbas atima iš jūsų visą laiką, tačiau vis tiek norite atsikratyti nereikalingų kilogramų? Siūlome išeitį. Meskite nereikalingus kilogramus per pietų pertrauką!

Nesijaudinkite, nereikės bėgioti po darbo vietą ir juokinti kolegas.

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti. Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio greičiau. Pasižiūrėkite į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus.

Štai 15 patarimų, kurie gali padėti mesti svorį ne tik sporto salėje, bet ir darbe. Pamedituokite kelias minutes Skamba juokingai?

Norkevičienės pasakojimas, kaip naudojantis nauju būdu pavyko numesti 8 kg!

Be reikalo! Meditacija — puikus būdas atsikratyti streso.

numesti svorio pagal islamą

Streso sumažinimas ne tik pagerins jūsų nuotaiką, tačiau ir per ilgą laiką padės atsikratyti papildomų kilogramų. Skirkite tam bent 5 minutes ir pamatysite, kaip pagerės jūsų būsena.

Post navigation

Netgi nebūtina sėdėti lotoso poza. Tereikia atsisėsti, atsipalaiduoti ir atsiriboti nuo aplinkos. Jei jūsų protas bus ramus, tuomet ir kūnas taip pat. Nusifotografuokite Gali skambėti juokingai, tačiau prieš juokingi būdai mesti svorį prie darbo stalo po pietų pertraukos, pasidarykite asmenukę.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Remiantis tyrimais, asmenukių darymas skatina žmones dažniau atsistoti ant svarstyklių, nes norima geriau atrodyti nuotraukose. Kai matysite, jog gerai atrodote, tuomet atsiras daugiau motyvacijos ir bus lengviau atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų

Trumpai pasportuokite Kaip numesti svorio natūralūs patarimai, nereikės prakaituoti ir bėgioti aplink biurą. Rekomenduojame padaryti kelis trumpus pratimus, kada matysite, jog nieko nėra aplink — naudingai išnaudokite šią akimirką.

graži pastelė prašau prieš metant svorį

Paimkite laisvą kėdę ir darykite pritūpimus, tarsi norėtumėte sėstis ant kėdės, tik trumpai palieskite kėdę ir grįžkite  į stovimą poziciją. Jei turite galimybę, kartokite šį pratimą kasdien po kelis kartus.

Padarykite tempimo pratimų Puikiai žinote, jog nuolatinis sėdėjimas tikrai nėra geras dalykas.

Atlaikiusi su ašarom akyse 7 ar 10 dienų, pamačiusi, jog numetei 3 kg, atsidžiaugusi ir vėl sugrįžusi prie įprasto gyvenimo būdo tau sugrįš ne tik tie 3 kg, bet ir dar keli papildomi. Kiekvienas gydytojas, dietologas, sporto treneris, gyvenimo būdų vadybininkas ar mitybos specialistas patvirtins, kad geriausių rezultatų gali pasiekti keisdama savo gyvenimo būdą. Ir ne kardinaliai, o pamažu pašalinant blogus įpročius ir prisijaukinant gerus. Todėl šiandien pasidalinsime keliais paprastais patarimais, keliais pirmaisiais žingsniais, kuriuos kiekviena mergina norinti numesti svorio turėtų žengti. Ir nesvarbu ar tu nori numesti tik 3 kg ar visus 33 kg.

Todėl išnaudokite sėdėjimą ir prieš pietų pertrauką padarykite kelis tempimo pratimus. Atsisėskite ant kėdės, sulenkite rankas per alkūnes ir suglauskite delnus, tarsi melstumėtės.

numesti svorio zen įpročiai

Tada lėtai pasisukite į vieną šoną, paskui į kitą ir pakartokite kelis kartus. Jūsų nugara jums bus tikrai dėkinga. Atsispaudimai — jėga!

Gydymas akmenimis Paprasčiausias būdas yra tiesiog nusiimti nuo savęs ir iš kišenių visus akmenis ir jei jūs kaip aš — galite ženkliai palengvėti. Bet jei pamiršti humorą ir rimtai pažvelgti į rimtą problemą, akmenys gali padėti su fiziniu, emociniu ir psichologiniu svorio metimo aspektu. Visų pirma turiu pasakyti, jog metant svorį akmenys gali būti puikūs pagalbininkai, bet jie nepadarys viso darbo už jus.

Meskite iššūkį savo nugaros ir rankų raumenims ir padarykite kelis atsispaudimus. Padėkite rankas ant stalo, o pėdas toliau nuo jo. Remkitės į stalą ištiesę rankas ir lėtai lenkitės, taip tarsi darytumėte atsispaudimus ant žemės. Įtraukite pilvo raumenis, sėdmenis ir kojas — tokiu būdu duosite darbo visiems raumenukams.

Kaip numesti svorio: pirmi žingsniai

Jei galite, kartokite tai kasdien kelis kartus. Išeikite pasivaikščioti Būna dienų, kada nesinori daryti nieko — nei pritūpimų, nei atsispaudimų, nei sveikai maitintis.

sin svorio metimas

Kartais mus aplanko bloga nuotaika ir apatija, ir tai nėra blogai. Tačiau neleiskite neigiamoms mintims jūsų valdyti ir nesėdėkite ištisą dieną prie darbo stalo. Išeikite trumpam pasivaikščioti.

Lengvas būdas sulieknėti: itin efektyvi „Drenažo“ dieta

Grynas oras padės prasiblaškyti ir atsikratyti neigiamų minčių. Išgerkite žaliosios arbatos Puikiai žinote, kokia naudinga yra ši arbata — antioksidantai ne tik padės apsisaugoti nuo virusų, bet ir pagreitins medžiagų apykaitą. Be to, ji turi lengvą tonizuojantį poveikį ir veikia ilgiau nei kava, todėl nebegerkite to penkto puodelio kavos. Rinkitės arbatą! Nespoksokite į kompiuterio ekraną Visi praleidžiame daugybę laiko juokingi būdai mesti svorį kompiuterių, tai yra neišvengiama, tačiau jūsų pietų pertrauka turėtų būti šventas reikalas.

Pasistenkite valgyti kur nors kitur, ne prie darbo stalo, kur dėmesį blaškys kiti dalykai. Jei valgysite valgykloje ar kitur, susikaupsite ties valgymo procesu,  nepersivalgysite, tinkamai sukramtysite kiekvieną kąsnį ir mėgausitės pietumis.

Vietoje lifto — laiptai Jei tikrai norite mesti kilogramus ir darbo vietoje, jei turite galimybę, vietoj lifto rinkitės laiptus. Priimkite iššūkį ir įveikite kelis aukštus pėsčiomis. Kuo dažniau laipiosite laiptais, tuo daugiau naudos turėsite savo širdžiai, kraujotakai ir suaktyvinsite medžiagų apykaitą, todėl ir kalorijos degs greičiau.

Svarbi informacija