Indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

Atkinso dieta Bendrosios taisyklės Kardiologo Roberto Atkinso dieta taip pat žinoma kaip Holivudo mitybos sistema. Tai mažai angliavandenių turinti technika, atsiradusi XX amžiuje. Dietos esmė yra riboti angliavandenius ir aprūpinti organizmą energija iš kaupiamų riebalų, o ne gliukozės.

Dietologas Robertas Atkinsas sukūrė keturių fazių metodiką: pirmoji fazė yra indukcija; trečiasis etapas - pasiruošimas palaikyti pastovų svorį; ketvirta fazė yra svorio išlaikymas.

Kaip numesti svorio? NeBadavimas 8-9 dienos. Mano rezultatai -5,7 kg. Ką valgau?

I fazė Pirmoji fazė vadinama indukcija ir yra norimo metabolizmo nustatymas. Šis etapas pradeda procesą. Pagal šį griežčiausią etapą, kuris gali trukti nuo 2 savaičių, per dieną reikia suvartoti ne daugiau kaip 20 g angliavandenių. Ši taisyklė per šį laikotarpį jokiu būdu neturėtų būti pažeista, kitaip pastangos bus bergždžios.

Atkins dietos indukcijos fazės svorio kritimas

Kaip veikia pirmasis etapas? Pirmosiomis dienomis kūnui trūksta atsargų glikogenokurie yra saugomi raumeniniame audinyje, išskyros sustoja insulino į kraują mažinant gliukozės kiekį kraujyje. Taip prasideda ketozė. Pirmojo etapo metu, po savaitės, jau galite pastebėti tam tikrą svorio kritimą: kūnas atsikratė skysčių pertekliaus, patinimas išnyko.

Nesijaudinkite, kad tai yra galutinis rezultatas. Be to, riebalų deginimo procesas vyks dar intensyviau. Apskritai indukcijos trukmė tiesiogiai priklauso nuo jūsų savijautos, ištvermės ir per šias 2 savaites pasiektų rezultatų. Atminkite, kad per visą pirmojo etapo laiką turite numesti bent 1 kg svorio, o rezultatai turėtų būti apčiuopiami ir matomi. Dažniausiai svorio netekimas RPG meniu greitai tampa nuobodus, o tie, kurie numeta svorio, pereina į II fazę.

II fazė Būdamas antroje fazėje, jūsų kūnas ir toliau mažina svorį ir tūrį dėl to paties riebalų sluoksnio, iš kurio išeina energija, deginimo. Tai yra pagrindinis etapas, kuris gali trukti nuo 3—5 savaičių japonų riebalų nuostoliai kelerių metų.

Ir būtent čia reikia atidžiai stebėti asmeninę angliavandenių normą per dieną, per kurią vis tiek numesite svorio.

  1. Indukcijos fazės maisto sąrašas dietos planui- Indukcijos fazės maisto sąrašas dietos planui
  2. Kaip galiu numesti svorio su vilklige
  3. Atkins dietos indukcijos fazės svorio kritimas - Nr pasiteisinimų dietos piliulę
  4. Ilgainiui sunku išlaikyti svorį, todėl šiam tikslui pasiekti reikia sukurti naujas strategijas.
  5. Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas
  6. Svorio metimo rezultatai priklauso ir nuo figūros tipo: koks jis? - LRT
  7. Wsava svorio netekimas
  8. Riebalų deginimas mp4

Atminkite, kad kiekvieno žmogaus angliavandenių norma yra individuali, o optimalų kiekį galite rasti tik eksperimentuodami. Pradėkite ieškoti angliavandenių normos, sušvirkšdami ne mažiau kaip 20 gramų per dieną. Be to, labai sklandžiai, po 3—5 g, padidėja angliavandenių turinčių produktų kiekis, stebint savo kūno ir svorio metimą.

Indukcijos fazės maisto sąrašas dietos planui

Lėtėjantis svorio metimas rodo, kad esate pasiekęs geriausią angliavandenių kiekį. Taigi, išlaikydami rastą angliavandenių kiekį per dieną, galite numesti svorio patogiai ir naudodami įvairų meniu labai ilgą laiką. Visose fazėse labai svarbu nepamiršti vieno iš galingiausių būdų padidinti medžiagų apykaitos procesą - fizinio aktyvumo. Be to, laikydamiesi mažai angliavandenių turinčios dietos, jie yra tas pats pagrindinis komponentas, kaip skaičiuojant ir ribojant angliavandenių kiekį maiste.

indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

Antrasis etapas gali tęstis tol, kol jūs turite numesti kg savo priimtiną ar idealų svorį. Kai ši linija bus užkariauta, turėtumėte pereiti į trečiąjį Atkinso dietos etapą. III fazė Trečioji fazė yra perėjimas nuo aktyvaus svorio metimo prie svorio palaikymo.

Čia jūs jau susitvarkėte, ir labai sėkmingai, su dideliu riebalų pertekliumi ir priartėjote prie idealaus svorio. Dabar jūs aktyviai sportuojate, valgote tinkamą ir sveiką maistą, o jūsų figūra kelia pasididžiavimą. Visas trečiasis etapas yra skirtas atsirinkti tokią mitybos sistemą, tokį angliavandenių kiekį ir fizinį aktyvumą, kokio reikės norint pasiekti pasiektus rezultatus visą likusį gyvenimą.

Ir čia svarbu atsiminti, kad grįžus prie įprastos dietos, kurioje pilna didelių angliavandenių, svoris greitai grįš, galbūt padidėjęs. Štai kodėl svarbi trečioji fazė: jūs turite nuspręsti, kaip ir ką valgysite, kad galėtumėte mėgautis gyvenimu ir savo kūnu. Dažniausiai šis etapas trunka nuo 1 iki 3 mėnesių.

indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

Čia padidinate suvartojamų angliavandenių kiekį palaipsniui, 5—7 g per savaitę, griežtai stebėdami kūno būklę ir skaičius ant svarstyklių. Be to, į kiekvienos savaitės meniu galite įtraukti kokį nors naują produktą, kurio sau anksčiau neleidote. Būtent tuo laikotarpiu įvyko eksperimentai su cukrumi, saldumynais ir kitomis mylimojo kenksmingomis savybėmis.

Indukcijos fazės svorio metimo rezultatai, persistengti neverta.

Miami Viduržemio jūros dietos receptas Menopauzė sukelia svorio netekimą Svorio kritimas: Pretenzija: Jūs galite prarasti iki 15 svarų per 2 savaites ir vis dar valgyti riebus maistą.

IV fazė Kai pasieksite Roberto Atkinso dietos ketvirtąjį etapą, tokia mityba jums nebebus sudėtinga, o tik malonumas. Čia jau galite užtikrintai pastebėti, kad pasiekėte savo idealų svorį, o mažai angliavandenių turintis meniu jau seniai yra įprotis. Bet čia neturėtumėte atsipalaiduoti! Turite nuolat ir labai atidžiai stebėti savo svorį ir angliavandenių turinčio maisto kiekį.

Ši fazė yra pastovi, galima sakyti, visą gyvenimą, kad vėl nepriaugtum svorio. Čia jūs valgote pagal angliavandenių kiekį per dieną, kuris buvo nustatytas trečiojoje dietos fazėje. Atkinso revoliucinė naujoji dieta Knyga, kuri padėjo šios technikos pagrindą ir kurios pagalba dieta tapo žinoma visame pasaulyje. Jame gydytojas rinko savo ilgametės patirties ir darbo rezultatus nutukę.

indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

Taip pat darbe yra daug skanių mažai angliavandenių receptų. Be to, tyrimai parodė, kad būtina vartoti mažai angliavandenių turinčią dietą epilepsija. Šis mitybos būdas žymiai sumažina epilepsijos priepuolių skaičių ir sunkumą.

Svorio metimo rezultatai priklauso ir nuo figūros tipo: koks jis?

Be to, indukcijos fazės svorio metimo rezultatai tinkamas ir vaikų nutukimui gydyti. Mažos angliavandenių dietos vaikams vartojimo metodika yra tokia: turite palaipsniui sumažinti angliavandenių kiekį vaiko meniu iki priimtino kiekio, per kurį jis numes svorio, vengdami pirmosios indukcijos fazės.

Atkinso dieta, leidžiami maisto produktai I fazė bet kokia žuvis balta, raudona, upė, jūra ; bet koks paukštis kalakutiena, žąsis, antis, vištiena, vištienos mėsa ; bet kokios jūros gėrybės krevetės, jūros kokteilis, midijos, austrės, krabai ; bet kokia mėsa ėriena, kiauliena, veršiena, jautiena ; bet kokios formos kiaušiniai, stručiai, putpelės; bet kokie sūriai rusiški, gouda, feta, parmezanas, mocarela.

indukcijos fazės svorio metimo rezultatai

Salotų daržovės per pirmąjį šio etapo yra šiek tiek apribotos: jų galima valgyti ne daugiau kaip 3 kartus per dieną, porcija - apie g. Pageidautina, kad tai buvo žalios daržovės: salotos, vandens kruopos, agurkai, paprikos, petražolės, burokėlių žalumynai, špinatai, Briuselio kopūstai.

  • Aš 45 metų ir negaliu numesti svorio
  • Atkinso dieta - meniu 14 dienų, apžvalgos ir rezultatai - Dietos
  • Gyvsidabrio riebalų deginimo šalutinis poveikis
  • Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.

Be to, palaipsniui galite pridėti grybų ir ridikų, baklažanų. Jūs galite papuošti ir suteikti skonį indukcijos fazės svorio metimo rezultatai su įvairiais pagardais, pavyzdžiui, juodaisiais ir raudonaisiais pipirais, bazilikais, rozmarinais, česnakais. Salotas galite pagardinti augaliniais aliejais vynuogių sėklų aliejumi, alyvuogėmis, saulėgrąžomisžolelėmis, citrinų sultimis ir balzaminiu actu.

II fazė Antroje fazėje patvirtintų ir rekomenduojamų produktų sąrašas išlieka toks pats kaip pirmojo etapo sąrašas. Be to, galite pradėti pristatyti ribotą kiekį riešutų graikinių riešutų, skrudintų žemės riešutų, migdolų, anakardžiųnaudingų žmonėms su savo nesočiaisiais riebalais ir rūgštimis. Šiek tiek vėliau, nedideliais kiekiais, galite valgyti uogas ir vaisius melioną, mėlynes, avietes, braškes.

Iš daržovių į savo racioną galite įtraukti brokolių ir pomidorų. Geriausia nevalgyti visos angliavandenių turinčios maisto normos per vieną patiekalą, o paskirstyti ją visai oksibutininas numeta svorio. III fazė Trečiajame etape jau galima pradėti ribotai pristatyti kai kurias krakmolingas daržoves: saldžias bulves, morkas, bulves, burokėlius.

Taip pat galiausiai galite valgyti minimaliais kiekiais mėgstamų ir populiarių vaisių: obuolių, bananų, mangų, arbūzo, vyšnios ir kivio. Be to, dabar galima prisotinti javų dalyvavimą: rudieji ryžiai, avižos, miežiai. Bet jūs turėtumėte atsiminti, kad turite atidžiai kontroliuoti angliavandenių kiekį per dieną, o pagrindinė dieta, be abejo, turi būti baltymų produktai nuo pirmosios fazės.

Ketvirtosios fazės meniu ir leidžiamų produktų sąrašas sudaromi panašiai kaip trečiosios, pritaikant tai, kad dieta turėtų būti pritaikyta labai ilgą laiką.

Atkinso dieta

Leidžiami produktai Žemiau yra visa angliavandenių, riebalų ir baltymų lentelė, kurios turite laikytis sudarydami savo meniu. Tai turi būti laikoma su savimi, ypač pirmaisiais dietos etapais, kad būtų galima naršyti leistinus ir draudžiamus maisto produktus ir nevalgyti to, kas gali pakenkti dietai. Patogumui lentelė yra padalinta į tris skyrius: leidžiamus, ribotus ir draudžiamus gaminius. Patvirtinta produktų lentelė.

Svarbi informacija