Granolos batonėliai svorio metimui, Baltyminiai dribsniai „Protein Granola“

Kaip priaugti svorio?

Ir į ką juos pakeisti.

  • Pati nežinau.
  • Ar naujokas iš Seinfeldo numetė svorio
  • Bumex svorio metimas
  • Kaip patiems pasidaryti baltymų batonėlį. Kas yra baltymų batonėliai
  • To priežastys gali būti pačios įvairiausios — genetika, stresas, lėtinės ligos, laiko stoka ir t.
  • Maisto pakaitalo batonėlis su juodu šokoladu bodykey by NUTRILITE™ | Lithuanian Beauty Blog

Saldainiai, spurgos, ir pyragėliai — gaminiai, kurių tikrai neturėtumėte valgyti ryte. O gal net nederėtų jų valgyti apskritai. Tačiau tai nėra vieninteliai gaminiai kurių jums reikėtų vengti ryte.

granolos batonėliai svorio metimui šešios svorio metimo strategijos

Yra daugybė kitų, kasdienių, atrodo pusryčiams tinkamų pasirinkimų, kurie vėliau jus priverčia pajusti energijos trūkumą, alkį. Sausi pusryčiai. Rytui gana patogu. Tačiau didžioji dalis, iš galimų pasirinkti, sausų pusryčių turi per dideli kiekį cukraus ir per mažą  kiekį baltymų, skaidulinių medžiagų. Ko pasekoje, didelė tikimybė, kad jūsų skrandis pradės jus erzinti dar nesulaukus pietų ar pirmųjų užkandžių.

granolos batonėliai svorio metimui tg svorio

Greitai paruošiamas maistas jums gali pasidaryti labai patrauklus. Kaip alternatyvą, granolos batonėliai svorio metimui pasirinkti iš pilno grūdo avižas.

Maisto pakaitalo batonėlis su juodu šokoladu bodykey by NUTRILITE™

Toks pat patogus pasirinkimas, tačiau padės išlikti sotiems ilgesnę laiko dalį. Tačiau granolos batonėliai svorio metimui tikrai norite rinktis sausus pusryčius, rekomenduotume rinktis porcijoje turinčius ne mažiau 5 gramų skaidulų ir mažiau nei 10 gramų cukraus.

Pakeliui į darbą pirkti sumuštiniai. Kiaušinis, sūris ir pilno grudo duona gana geras pasirinkimas pusryčiams — jei juos gaminsite patys.

Didžioji dalis parduotuvėse perkamų sumuštinių yra praturtinti natriu, konservantais ir riebalais. Tinkamas pasirinkimas būtų: virti kiaušiniai ar paprastas vegetariškas sumuštinis ant skrudintos pilno grudo duonos, tortilijos.

granolos batonėliai svorio metimui 1 savaitę deginti pilvo riebalus

Šviežiai spaustos vaisių sultys. Žinoma, šviežiai spaustos sultys turi labai daug mums reikalingų vitaminų, mineralų ir antioksidantų.

Tačiau jose taip pat labai daug cukraus, mažai skaidulų ir baltymų, kas reiškia, kad tai gana silpnas, nepilnavertis pasirinkimas pusryčiams.

Baltyminiai dribsniai „Protein Granola“

Jei vis vien norite sulčių pusryčiams, pasirinkite tuos vaisius, kurie turi kuo mažiau fruktozės ir praturtinkite pusryčius pilno grūdo skrebučiu su riešutų sviestu, jogurtu ar kiaušiniais.

Vaisių salotos. Skamba sveikai, tačiau tai yra ta pati situacija, kaip ir su vaisių sultimis.

granolos batonėliai svorio metimui efektyvesnis riebalų degintojas

Rekomenduotume per dieną suvalgyti ne daugiau 3 vnt. Rinkitės vartoti mažai fruktozės turinčius vaisius, rekomenduotume uogas su baltymais natūraliu jogurtu ar chia sėklomis. Neriebus jogurtas.

Proteinų batonėliai

Ne visi jogurtai tinkami. Didžioji dalis neriebių jogurtu su saldikliais indelyje turi tiek pat cukraus, kiek bandelė, pyragėlis ar spurga, kurių taip stengėtės išvengti.

granolos batonėliai svorio metimui ar galiu numesti svorio maišant

Taip pat, atsisakymas pašalinti riebalus nuo kilimėlio gali sulėtinti progresą svorio mažinimo link. Jei jau esate sveikame, jums tinkamame svoryje ir jums patinka neriebaus jogurto be papildomų saldiklių skonis — tada tai geras pasirinkimas.

Riebalų degintojai. Karnitinas. Termogenikai. Svorio metimas.

Tačiau jei renkatės neriebų jogurtą su saldikliais, ar dėl norimų rezultatų staiga keisite pusryčius į neriebų jogurtą, to daryti nerekomenduotume. Riebesnis, mažiau cukraus turintis natūralus jogurtas leis pasijausti sotesniems ir apsaugos nuo papildomų angliavandenių ilgesnį laiko tarpą. Greitai paruošiamos avižinės košės. Užpilti paruoštą avižų pakelį šiltu vandeniu ar pienu tikrai greita ir patogu.

Tačiau taip jus nereguliuojate kokį kiekį cukraus suvartojate pusryčiams.

Svarbi informacija