Geriausias svorio netekimas ios. tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Per šventes priaugote svorio? Siūlome 11 PAČIŲ EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Siekdamas padidinti raumenų masę, naudoju tam skirtą masės auginimo anabolinį mitybos planą. Mano treniruočių programa yra paremta vienos serijos principu. Pavyzdžiui, pirmadieniais aš treniruoju krūtinę, nugarą, bicepsą ir tricepsą, o antradienį — kojas, nugarą, presą ir pečius, kiekvienai raumenų grupei atlikdamas po tris skirtingus pratimus. Per savaitę baltymų ir gyvulinių riebalų pavidalu aš suvartoju beveik kalorijų, na o savatgalį pasidarau pertrauką.

Per šventes priaugote svorio? Siūlome 11 PAČIŲ EFEKTYVIAUSIŲ DIETŲ

Prieš kelias savaites nusprendžiau išbandyti šį mitybos planą, kadangi jis pasirodė man gana tinkamas, bet, dėja, kolkas nematau jokių teigiamų raumenų augimo rezultatų, kurių tikėjausi. Mano tikslas yra kg ir noriu sudeginti dar daugiau riebalų, tačiau imu abejoti, kad tokia mityba man padės. Gal Jūs turite geresnį pasiūlymą, kokį mitybos planą ir treniruočių programą taikyti? Atsakymas Aš asmeniškai nesu didelis anabolinių dietų gerbėjas.

Tiek kultūrizmo, tiek ir kitų sporto šakų sportininkai nuolatos ieško naujų mitybos strategijų ir neįprastų metodų, galinčių pagerinti jų fizinę išvaizdą ir būklę. Anabolinė dieta yra labai specifinė mitybos strategija, kurios pagrindinis trūkumas yra monotonija, todėl daugeliui sportininkų ilgainiui tinkamam jos taikymui pritrūksta motyvacijos.

Dėl monotonijos ir disbalanso anabolinę dietą yra sunku taikyti ilgesnį laiką.

svorio metimo novasure valtis kelia svorio

Anabolinė dieta yra ne tik monotiniška, bet ir nesubalansuota, atsižvelgiant į pagrindines organizmui reikalingas maistines medžiagas. Ji visiškai nenumato angliavandenių vartojimų, tad gerai, kad nors šiek tiek jų gaunama su daržovėmis.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Tačiau yra pamirštama, kad angliavandeniai sportininkų mityboje vaidina labai svarbų vaidmenį, ypač kalbant apie insulino kiekio kraujyje padidėjimą. Insulinas yra žmogaus kūne esantis anabolinis hormonas. Augimo laikotarpiu pirmiausia svarbu kraujyje išlaikyti šiek tiek didesnį nei vidutinis insulino lygį tam, kad būtų geriausias svorio netekimas ios reguliarus glikogeno ir amino rūgščių srautas į raumenų ląsteles. Insulinas yra labiausiai anabolinėmis savybėmis pasižymintis super riebalų reikia numesti svorio kūne esantis hormonas, kuriuo teisingos mitybos dėka kaip, pavyzdžiui, mano rekomenduojamos kintančios dietos galima manipuliuoti, kad ne tik augtų raumenų masė, bet ir protingose ribose būtų išlaikytas riebalų kiekis.

nuolatiniai svorio metimo patarimai sveiką svorį numesti per 4 mėnesius

Anabolinės dietos metu mažėja insulino nauda ir neišnaudojamos jo anabolinės savybės. Be to, nuo 50 iki 80g angliavandenių reikia smegenims rimtesniems sportininkams reikia dar daugiaunorint, kad jos tvarkingai funkcionuotų. Pernelyg dažnai taikant anabolinę dietą, pirmosiomis dienomis sportininkai netenka svorio, kas, kalbant apie išvaizdą, leidžia jiems išryškėti.

Suprantama, šis privalumas yra priskiriamas anabolinei dietai, tačiau negerai yra tai, kad svorio netekimas yra sąlygojamas skysčių netekimo, atsirandančio išėmus iš mitybos angliavandenius.

Kintanti dieta yra labai veiksminga auginant raumenis. Pats asmeniškai esu išbandęs anabolinę dietą, tačiau po kurio laiko teko jos atsisakyti, kadangi praradau tiek vandens, kad treniruotės su dideliais svoriais tapo beveik neįmanomos. Dėl smarkiai sumažėjusio skysčių kiekio fizinio krūvio metu raumenis apimdavo stiprus skausmas, o geriausias svorio netekimas ios tai taip pat nėra labai gerai.

Kintančios dietos laikytis yra daug paprasčiau ir sveikiau, kadangi į ją įtrauktas mažas riebalų kiekis, be to, ji yra įvairesnė.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Patirtis parodė, kad daugumai sportininkų kintančią dietą sėkėsi taikyti geriau ir jie pasiekė geresnių rezultatų, visų pirma, kalbant apie ilgalaikį ir kokybišką raumenų masės auginimą. Kintančios dietos laikytis yra lengviau, ji yra sveikesnė ir įvairesnė negu anabolinė dieta. Patirtis parodė, kad daugeliui sportininkų ji yra lengviau pritaikoma.

Tačiau yra atvejų, kuomet anabolinė dieta iš tikrųjų yra prasmingesnė.

motogp svorio metimas numesti svorio vis tiek jaustis riebalais

Tokiu laikotarpiu laikoma dienų vadinamoji išsikrovimo fazė prieš varžybas. Šio etapo metu praktiškai visiškai atsiribojama nuo angliavandenių, o tai ir yra vienas iš anabolinės dietos principų.

  • Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums pavyks puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam ir greitai numesti svorio.
  • Dovana tam, kuris bando numesti svorio
  • Frey Nutrition Sporto Papildai - 17 // Kintanti dieta masei
  • Visas šios dietos meniu čia: Superdieta - per 3 savaites - 10 kg!
  • 11 Geriausi svorio netekimo programos, skirtos jūsų treniruočių ir dietos m. Stebėjimui |

Perėjus nuo užkrovos prie įkrovimo, dėl nutraukto angliavandenių tiekimo organizmas dar kurį laiką periodiškai juos degins, o po šio etapo angliavandenių poreikis raumenims bus labai didelis: jie užpildys visas raumenų ląstelių saugyklas iki būtino lygio, o raumenys taps apsunkę ir vizualiai žmogus gali atrodyti apkūnus, todėl gana svarbu yra palaikyti mažą riebalų kiekį organizme.

Kas liečia Jūsų mitybos programą, susijusią su tikslu auginti raumenų masę, tai galiu tik patarti anabolinę dietą pakeisti kintančia dieta. Vartokite maždaug po 3,3 g baltymų kūno masės kilogramui ir įtraukite į mitybą didelį angliavandenių kiekį, ypač pusryčiams ir iš karto po treniruotės, tai užtikrins didesnį insulino lygį.

svorio metimo specializacija nasm rodo, kad mano kūnas degina riebalus

Riebalų turėtų būti suvartojama apie 0,8 g vienam kūno masės kilogramui. Anabolinė dieta gali būti naudinga tik trumpą laiką.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - duziedeliai.lt

Atsižvelgiant į Jūsų kūno svorį, Jūsų kalorijų suvartojimas yra nepakankamas. Jį Jums reikėtų padidinti iki maždaug kalorijų per savaitę, o tai atitiktų maždaug kalorijų per dieną.

Kalbant apie Jūsų treniruočių programą, mano nuomone, vienos serijos principas gali būti naudingas labai pažengusiems sportininkams ir profesionalams.

Svarbi informacija