Geriausias svorio netekimas gėrimas

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Cukrumi saldintų gėrimų pakeitimas sveikesniais variantais yra vienas sveikiausių būdų paspartinti riebalų deginimą. Pavyzdžiui, cukrumi saldintuose gėrimuose, tarkime, limonaduose arba sultyse, gausu kalorijų ir mažai vertingų maistinių savybių.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Alkoholis irgi turi daug kalorijų, jis taip pat turi slopinantį poveikį — dėl šios priežasties labai tikėtina, kad persivalgysite. Tyrimai parodė, kad tiek alkoholio, tiek cukrumi saldintų gėrimų vartojimas siejamas su didesne pilvo riebalų rizika.

Apribojus šių gėrimų vartojimą, galima sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir išlaikyti grakščią liemens apimtį. Geriausia apskritai rinktis tokius kalorijų neturinčius gėrimus kaip vanduo ar žalioji arbata. Vienas nedidelis 12 savaičių trukmės tyrimas parodė, kad tiems dalyviams, kurie prieš valgį išgerdavo mililitrų vandens, nukrito dviem kilogramais daugiau svorio nei tiems, geriausias svorio netekimas gėrimas to nedarė.

Žalioji arbata yra dar vienas puikus pasirinkimas.

kaip jis numeta svorio tikimasi svorio sumažėjimo

Joje yra kofeino ir gausu antioksidantų, kurie gali padėti paspartinti riebalų deginimą ir pagerinti medžiagų apykaitą. Vienas tyrimas, kuriame dalyvavo 12 suaugusiųjų, parodė, kad žaliosios arbatos ekstraktas, lyginant su placebu, padidino riebalų sudeginimą 12 procentų. Vos vienos ar dviejų taurių daug kalorijų turinčio gėrimo pakeitimas stikline vandens ar puodeliu žaliosios arbatos yra paprastas būdas pagerinti riebalų sudeginimą.

svorio metimas atsisakyti cukraus aviva romm svorio netekimas

Apibendrinimas Cukrumi saldinti ir alkoholiniai gėrimai gali būti siejami su didesne pilvo riebalų rizika. Tyrimai parodė, kad žalioji arbata ir vanduo spartina svorio kritimą ir riebalų deginimą. Vartokite daug skaidulų Tirpios skaidulos sugeria vandenį ir virškinamuoju traktu juda lėtai, tokiu būdu padėdamos ilgiau justi sotumą. Pasak kai kurių tyrimų, padidinus maisto, kuriame gausu skaidulų, kiekį, galima apsisaugoti nuo svorio priaugimo ir riebalų kaupimosi.

bumetanido svorio metimas svorio netekimas sėkmės istorijas 60 svarų

Vienas tyrimas, kuriame dalyvavo suaugusiųjų, parodė, kad per penkerių metų laikotarpį kiekvieną kartą dešimčia gramų padidinę skaidulų dienos dozę dalyviai netekdavo 3,7 procento pilvo riebalų — netgi jei nedarė jokių kitų mitybos ar sporto pokyčių. Kitas tyrimas taip pat parodė, kad gausesnis skaidulų vartojimas skatina pilnumo jausmą ir mažina alkį.

Dienos skaidulų dozės padidinimas 14 gramų buvo siejamas su 10 procentu sumažėjusiu kalorijų suvartojimu. Be to, tai taip pat buvo siejama su beveik dviejų kilogramų svorio netekimu per keturių mėnesių laikotarpį.

Stebuklingi svorio mažinimo receptai!

Vaisiai, daržovės, ankštiniai, viso grūdo produktai, riešutai, sėklos — tai daug skaidulų turinčio maisto, galinčio paskatinti riebalų deginimą ir svorio netekimą, pavyzdžiai. Apibendrinimas Gausesnis skaidulų vartojimas gali būti siejamas su riebalų netekimu, sumažėjusiu kalorijų vartojimu ir sėkmingesniu svorio metimu.

Vartokite mažiau rafinuotų angliavandenių Sumažinus suvartojamų rafinuotų angliavandenių kiekį galima netekti riebalų pertekliaus. Apdorojimo proceso metu iš grūdų pašalinamos sėlenos ir gemalai, tad galutiniame produkte yra mažai skaidulų ir maistinių medžiagų.

Atsiliepimai

Be to, rafinuotų angliavandenių glikemijos indeksas paprastai būna didesnis, o tai gali sukelti cukraus kiekio kraujyje padidėjimus ir sumažėjimus, dėl ko sustiprėja alkis. Tyrimai rodo, kad mityba, kurioje gausu rafinuotų angliavandenių, gali būti susijusi su padidėjusiu kūno riebalų kiekiu.

O mityba, kurioje yra daug pilno grūdo produktų, priešingai, siejama su mažesniu kūno masės indeksu ir mažesne liemens apimtimi. Vienas tyrimas, kuriame dalyvavo žmonės, parodė, kad daug rafinuotų grūdų vartojantys žmonės paprastai pasižymėjo didesniu ligas sukelti galinčiu pilvo riebalų kiekiu, o tie, kurie valgė daugiau pilno grūdo produktų, šių riebalų turėjo mažiau.

Siekiantiems geriausių rezultatų derėtų sumažinti rafinuotų angliavandenių, gaunamų iš kepinių, perdirbtų maisto produktų, makaronų, baltos duonos ir pusryčių dribsnių, kiekį. Pakeiskite juos pilno grūdo produktais, pavyzdžiui, pilnagrūdžiais kviečiais, bolivine balanda, grikiais, miežiais, avižomis. Usc riebalų degintojai Rafinuotuose angliavandeniuose yra mažai skaidulų ir maistinių medžiagų.

5 savaitės svorio metimo paklauskite svorio metimo eksperto

Jie gali sustiprinti alkį ir sukelti cukraus kiekio kraujyje padidėjimą ir sumažėjimą. Rafinuotų angliavandenių vartojimas taip pat siejamas su padidėjusiu pilvo riebalų kiekiu.

Sveikos mitybos principai

Dažniau darykite kardiopratimus Kardiopratimai, dar žinomi kaip aerobiniai pratimai, yra viena dažniausiai pasitelkiamų pratimų formų. Kardiopratimais paprastai vadinami bet kurie pratimai, kurie padeda stiprinti širdį ir plaučius.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį.

Treniruočių papildymas kardiopratimais gali būti vienas efektyviausių būdų paskatinti riebalų deginimą. Kiti tyrimai parodė, jog aerobiniai pratimai gali padidinti raumenų masę ir sumažinti pilvo riebalų kiekį, liemens apimtį ir bendrą kūno riebalų kiekį. Dauguma tyrimų rekomenduoja nuo iki minučių nuo vidutinio intensyvumo iki energingų kardiopratimų per savaitę arba apytikriai po 20—40 minučių kardiopratimų kasdien.

Bėgiojimas, vaikščiojimas, važinėjimas dviračiu, plaukiojimas — tai tik keli kardiopratimų, padedančių deginti riebalus ir skatinančių svorio netekimą, pavyzdžiai. Apibendrinimas Geriausias svorio netekimas gėrimas rodo, kad kuo daugiau aerobinių pratimų žmonės daro, tuo daugiau pilvo riebalų jie netenka.

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug. Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt. Jei norite numesti svorio, turėtumėte mažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

Svarbi informacija