Deginant riebalus iš apatinės nugaros dalies, Bodyfleksas

Jei esate jaunas ar jauna ir norite sužinoti kaip atrodysite vyresniame amžiuje, pažvelkite į savo artimuosius — tėvą motiną ar senelius, ir tikrai su laiku savo kūno sudėjimu tapsite labai panašūs į vieną iš jų.

Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui

Visa tai nulemia genetika. Begemoto vaikai gali būti tik begemotukai, bet ne stirniukai. Kad ir kaip benorėtų begemotas numesti savo lašinius ir imti striksėti kaip stirna, jam šito neleis padaryti jo DNR molekulėse užrašyta informacija — begemotas intensyviai kaups riebalus.

Dalis iš jų užsispiria ir keliauja sporto salėn kilnoti kaip aš galiu sudeginti savo pilvo riebalus, bėgti nuobodžiai slenkančiu takeliu ar įkyriai tampyti treniruoklio rankenas.

Prakaitas liejasi upeliais, sąnariai stena,  laikas bėga, tačiau kūno apimtys tik  didėja, o raumenų reljefas neryškėja nors deginant riebalus iš apatinės nugaros dalies ką. Po tokių treniruočių  apetitas — žvėris. Neviltis, depresija ir dar didesnis šaukštas rankoje Bet jums gali padėti magiškas skaičius. Atspėjote — skaičius septyni. Jei tiksliau septynios minutės. Septynios minutės intensyvios ir visiškai kitokios treniruotės, nei jūsų lig šiol išbandytos.

Tokio paties svorio riebalų kiekis užima penkis kart didesnį tūrį, negu raumenys. Kad ženkliai pasikeistų jūsų išvaizda, kur kas efektyviau sudeginti dalį riebalų, nei užauginti raumenyną ir tapti žmogumi-kalnu. Juk raumenų jūs turite pakankamai — vaikščiojate, bėgiojate ir netgi sugebate nuolat nešioti su savimi savo riebalų maišą.

Taigi jūsų raumenys pakankamai tvirti ir jų jums užteks tikrai, jei sudeginsite nereikalingą riebalų naštą. Tik bėda, kad tie riebalai lengvai kaupiasi, bet labai sunkiai dega.

Tačiau yra metodika, kuri gali priversti tuos riebalus degti ir taip ne tik jus gražinti, bet ir taupyti jūsų pinigus, nes riebalai, virtę taip reikalinga jūsų kūnui energija, numalšins dar ir jūsų poreikį nuolat šlamšti.

Normalaus žmogaus organizme vidutiniškai yra apie 15 kilogramų riebalų, kurie pasiskirstę trisdešimtyje milijardų ląstelių. Nutukusio žmogaus organizme šių ląstelių yra daugiau ir jose riebalų kiekis didesnis. Riebalų ląstelės žmogui yra reikalingos — šiuose mini fabrikuose gaminamos tokios organizmui svarbios medžiagos kaip leptinasinterleukinas-6properdinasmedžiagos, kurios moduliuoja imuninę sistemą, kovoja su infekcijomis ir vėžiu, padeda atsikratyti nereikalingo svorio ir valdo fertiliškumą.

Riebalai skiriasi ir savo spalva. Jie gali būti balti ir rudi. Didžioji dalis riebalų sankaupų yra baltieji riebalai. Rudųjų riebalų yra labai nedaug, bet jie yra labai svarbūs organizmui, nes sintetina baltymus, reguliuojančius organizmo medžiagų apykaitą. Rudieji riebalai yra tik aplink aortą ir tarp menčių.

Baltieji riebalai yra dviejų tipų — poodiniai riebalai jie sudaro tris ketvirtadalius visų organizmo riebalų ir vidiniai riebalai, esantys giliau organizme ir kietesni, nei  poodiniai. Riebalai, dengiantys vidaus organus, vadinami visceraliniais riebalais ir jie yra patys pavojingiausi — juose yra auglio nekrozės faktorius, jie didina kraujospūdį, cholesterolio kiekį kraujyje, provokuoja cukraligę, infarktą Kuo daugiau visceralinių riebalų, tuo didesnė širdies-kraujagyslių ligų tikimybė.

Škotijos lieknėjimas svorio netekimas svorio metimo gėrimai natūralūs

Riebalų ląstelės yra apvalios, kurių viduje yra lašelis riebalo — glicerolio. Gavusi ląstelė signalą viduje esančio fermento pagalba ištirpina riebalo lašelį, šis atsipalaiduoja iš ląstelės ir sudega, paleisdamas fermento  lipazės procesą.

Riebalo atsipalaidavimas iš ląstelės vadinamas lipolize. Nežiūrint į tai, kad riebalai deginami raumenyse, riebalų deginimo procesas negali vykti, jei riebalai iš riebalinių ląstelių nėra atpalaiduojami. Lipazės yra skrandžio, kasos, žarnyno sultyse, tačiau riebalų skaidymo procesą šis fermentas paleis tik tada, kai gaus signalą.

Jeigu norite atpalaiduoti iš ląstelės riebalus ir juos sudeginti, turite padaryti taip, kad G-baltymas pakliūtų ant riebalinių ląstelių receptorių. Kas kontroliuoja šį procesą? Jūsų genai. Galite paprieštarauti, jog riebalai nesikaups, jei mažiau valgysite. Taip, tačiau ėmus valgyti, jie kaupsis ten ir taip, kaip užrašyta jūsų genetiniame kode — jūsų figūra taps panaši į kažkurį iš senesnių jūsų giminės atstovų.

  • Pratimai sumažina spaudimą nugaros srityje, nes tuo pat metu stuburas yra tempiamas, ir dirba gretutiniai raumenys.
  • Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui - DELFI Gyvenimas
  • Kaip atsikratyti nuo sėdimo darbo atsiradusių riebalų?
  • 20 kovos prieš pilvo riebalus būdų - DELFI Gyvenimas
  • Grupinės treniruotės | Lieknėk lengvai ir užtikrintai!
  • Octavia svorio netekimas
  • Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | duziedeliai.lt

Fridman ir jo grupė iš Rokfelerio universiteto Niujorke atrado geną ob obesity - nutukimaskuris kontroliuoja kūno svorį. Kiekviena ląstelė  iš to 30 milijardų   turi jį ir saugo riebalus, kaip Sargis prie kaimyno būdos.

Grupinės treniruotės

Nė mažiausia dalelė riebalų negali būti atiduota iš ląstelės be šio geno žinios. Jis taip pat nusprendžia kur ir kiek kūne turi riebalo kauptis. Jei  riebalai organizme kaupiami ir skirstomi genų pagalba, tai ir atsisakyti jų galima tik paveikus šiuos genus.

Kad riebalus šie genai leistų iš ląstelės atidavinėti galima juos paveikti dviem metodais — maistu ir fiziniais pratimais. Kad fiziniais pratimais galima,  gal ir patikėjote, bet, kad valgant riebalai tirptų — čia tai jau ne visai įtikinama. Ar ne?

kaip sudeginti negyvus riebalus sdsu lieknėjimas

Bet taip yra. Kai kurie produktai būtent taip ir veikia. Bet apie juos vėliau. Dabar ką daro riebalų degintojas pratimus. Tai kaip gi aktyvuoti fermentą lipazę? Kas yra ta kibirkštis, kuri paleidžia šį mechanizmą?

Šios kibirkšties pavadinimas — medžiaga adrenalinas.

7 minutės ir liekna, kaip nendrė! - 7 Марта - Šviesos keliu

Be adrenalino jūs niekaip nepriversite riebalinės ląstelės atiduoti riebalus. Bet yra viena labai svarbi sąlyga — adrenalino turi būti tam tikras kiekis, kitaip sakant, yra adrenalino barjeras, kuris kiekvienam yra skirtingas ir su žmogaus amžiumi jis kinta — kuo žmogus vyresnis, tuo adrenalino reikės daugiau, kad įveikti šį barjerą.

Adrenalino barjeras kiekvienam yra individualus.

kaip sudeginti riebalus per 6 mėnesius valgyti, kad padėčiau man numesti svorio

Dėl šios priežasties vieni riebalus degina lengvai, o kitiems tenka labai daug plušėti. Taigi tam, kad riebalinės ląstelės atiduotų savo tą riebalų lašelį, reikalinga tam tikra individuali adrenalino koncentracija ir ją pasiekti vyresniame amžiuje galima tik labai aktyviais fiziniais deginant riebalus iš apatinės nugaros dalies — tam, kad raumenims pareikalavus padidinto kraujo kiekio, kartu su juo atkeliautų ir didesnis kiekis adrenalino.

Raumenys savo darbu pritraukia riebalinėms ląstelėms adrenaliną.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens Shutterstock Per trumpą laiką iš apvalaus žmogaus negalima padaryti liekno, tačiau per 14 dienų atsikratyti pilvo — tikrai realu. Tereikia laikytis kelių taisyklių. Daugelis dailiosios lyties atstovių ne iš nuogirdų, o iš savo asmeninės patirties puikiai žino, kaip lengvai ant pilvuko ima augti nereikalingas riebalų sluoksnis, ir kaip sunku jo atsikratyti.

Jeigu treniruosite visus kūno raumenis — treniruoklis, slidės, bėgimas, krepšinis ir t. Todėl fizinius pratimus aktyviai atlikti reikia tik toms raumenų grupėms, kurios padengtos storiausiu riebalų sluoksniu arba toms, kurias norite paryškinti, tai yra sudeginti jas dengiančius riebalus. Tam, kad riebalai būtų pradėti atpalaiduoti iš riebalinių ląstelių, jums tereikia 7 minutes maksimaliai fiziškai apkrauti raumenis, virš kurių norite, kad riebalinis sluoksnis suplonėtų.

Akcentuoju: maksimaliai. Tik tokiu atveju jūs peržengsite adrenalino barjerą ir riebalai ims degti. Perspėjimas: piktnaudžiauti adrenalinu negalima — streso hormonas turės ir pašalinių poveikių. Tik nuoseklus ir saikingas darbas palaipsniui pavers jūsų kūną tokiu pat, kaip jaunystėje — stangriu ir su ryškiu raumenų reljefu.

Kodėl  7 minutės? Todėl, kad tai optimalus laikas, per kurį raumenys turi gauti maksimalų kraujo kiekį su adrenalinu. Jei laikas trumpesnis, neperžengiamas adrenalino barjeras. Jei laikas ilgesnis, organizmas įjungia kompensacinius mechanizmus. Be to, užsiiminėjant iki 7 minučių, dingsta alkis. Užsiiminėjant virš 7 minučių — alkis išauga. Tai surišta su galvoje esančios pagumburio liaukos — smegenėlių gaminamu hormonu neuropeptidu Y, kuris saugo jus nuo persitreniravimo ir sukelia jums apetitą po ilgos treniruotės, stimuliuodamas alkio centrą smegenyse, tam, kad atstatyti prarastą energiją.

Tai vyksta be jūsų sąmonės pagalbos — nesąmoningai. Atliekant 7 minučių fizinius pratimus būtina: visą laiką kvėpuoti, pajutus skausmą kurioje nors kūno vietoje, pratimus nutraukti, treniruotis gerai išvėdintame kambaryje, nesitreniruoti pavalgius, apsirengti taip, kad oda lengvai kvėpuotų.

Tam, kad imtų degti riebalai, būtina atlikinėti ne mažiau trijų pratimų — jie turi apkrauti visus treniruojamos vietos raumenis maksimaliai. Pratimai vienas po kito atliekami be pertraukos!

kavos svorio metimo gėrimas montana svorio metimas

Stop signalai, kuriuos pajutus, pratimus reikia nutraukti : uždusimas,  raumenų spazmai, kosulys, skausmas krūtinėje, spaudimas krūtinėje, galvos svaigimas, labai intensyvus prakaitavimas. Kaip intensyviai turi būti atliekami pratimai? Taip, kad suprakaituotumėte, uždustumėte ir pulsas būtų pakankamai dažnas.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Čia turime omenyje sveikus žmones, kurie neturi jokių sveikatos sutrikimų. Minimalus užsiėmimų dažnumas — 4 kartai per savaitę, maksimalus — 7. Būtina sąlyga : 40 minučių po treniruotės negalima nieko valgyti!

Galima ir būtina gerti tik  vandenį. Suvalgius ką nors, kraujas o kartu ir adrenalinas sutekės į skrandžio zoną ir treniruotė nueis šuniui ant uodegos : Iš to seka, kad ir aktyvi fizinė veikla per tą 40 minučių nenaudinga — juk kraujas irgi tekės į deginant riebalus iš apatinės nugaros dalies raumenis.

Ypatingai po treniruotės kenkia riebus maistas — svoris tada ne tik nekrenta, bet dar ir priauga. Riebalų deginimo procesas po treniruotės tęsiasi net 6 valandas!

Svarbi informacija