Cukrus vs riebalų deginimas. Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams. II dalis

cukrus vs riebalų deginimas

Atrodytų, laikas bėga, ir mitų, susijusių su mityba, turėtų mažėti. Na, bet mūsų straipsniai skirti kitokiems. Tiems, kurie nori judėti į priekį. Deja, šiandien internete gausu neteisingos ir iškreiptos informacijos.

svorio netekimo savaitė prieš laikotarpį kaip priversti mano kūną deginti riebalus

Informacija traukiama iš konteksto, žiūrima tik į tyrimų išvadas, pamirštant išanalizuoti tų pačių tyrimų detales ir aplinkybes. Puikiausias pavyzdys yra saldiklių žala: taip, tyrimų rezultatai parodė, jog saldikliai gali būti žalingi.

Visi puolė į paniką. Tačiau apie nerealius kiekius saldiklių kiekiai tokie, kokių greičiausiai nesuvartosi per visą savo gyvenimąnaudotų tyrimuose, kažkodėl niekas nepasidomėjo. Iškreipta informacija skleidžiama be jokio pagrindo. Mūsų misija yra cukrus vs riebalų deginimas pagrįstą, argumentuotą informaciją Tau, kad galėtum sėkmingai augti ir tobulėti.

Kartą ir visiems laikams paminsime 18 populiariausių mitų, vis dar cukrus vs riebalų deginimas sklandančių mūsų visuomenėje. Mitas nr. Praktikoje, žemo glikeminio indekso angliavandeniai nėra pranašesni, nei aukšto. Tai įrodyta. Tačiau tai galioja tik diabetikams bei turintiems įgimtą atsparumą insulinui.

geriausias svorio metimas per 3 savaites ar svorio metimas gali priversti jus pykinti

Apskritai, jautrumo insulinui mažėjimą sukelia daugiau faktorių: riebalų perteklius, fizinis pasyvumas, prastas miegas ir net genetinis polinkis į tai. Tiesa yra tokia: mūsų modernioje visuomenėje, kurioje dominuoja perdirbtas maistas, labai lengva persivalgyti. Ne cukrus augina kilogramus, o jo kiekiai. Peržengti ribas labai lengva — dažniausiai perdirbtas, gausus cukrumi maistas yra itin kaloringas, tačiau nesuteikiantis praktiškai jokio sotumo jausmo.

Angliavandenių mažinimas gali būti vienas iš daugelio būdų kontroliuoti mažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

Mitybos mitai: 18 populiariausių – 1-oji dalis

Tačiau jeigu toks būdas tave verčia jaustis nepatogiai, tau trūksta energijos ir nuolat jautiesi alkanas, tai kokio velnio tuščiai kankintis? O ištikrųjų yra taip: su sąlyga, jog jauti saiką ir žinai savo ribas, angliavandeniai tau nieko blogo nepadarys. Daugelį dešimtmečių buvo priimta, kad svorio metimas vyksta tik atsisakius riebalų.

Atsisakyti riebalų ne tik, kad nėra būtina svorio metimui, bet ir toli gražu nėra sveika tavo organizmui.

Apie angliavandenius

Cukrus vs riebalų deginimas kūnui būtina gauti bent jau Omega 3 ir Omega 6 riebalų rūgščių. Vieninteliai riebalai, kurie turėtų Tau kelti nerimą, yra trans riebalai.

Šiek tiek tavęs nepražudys, tačiau jeigu turi pasirinkimą, jų geriau vengti [3]. O ištikrųjų yra taip: svorio mažėjimas priklauso nuo suvartojamo kcal skaičiaus privalai būti kcal deficiteo ne nuo vienos ar kitos maistinės medžiagos. Sotieji riebalai nesukels širdies smūgio trans riebalai, kitavertus, gali.

numesti svorio fargo nd 100 svarų svorio metimas

Baltymai suardo kaulus ir nužudo inkstus, anot jų. Išnagrinėkime šiuos drąsius teiginius. Pirminiai tyrimai pastebėjo, jog baltymų vartojimas sąlygoja kalcio atsiradimą šlapime.

Pastaruoju metu itin aktualus klausimas yra maždaug toks: kiek vėžių sukelia saldikliai? Sakoma, jog pastarieji sukelia vėžį, tukina, didina apetitą ir net stabdo svorio metimą. Kartais prie šių pareiškimų dar ir pasitelkiama koks nors įmantrus sakinys, aklai ištrauktas iš vieno ar kito mokslinio tyrimo. Ar tikrai saldikliai yra toks blogis ir Tu turėtum jų vengti?

Pasigilinus, buvo nustatyta, jog šlapime esantis kalcis nėra kaulų būklės rodiklis. Tiesą sakant, baltymai daugumoje atvejų turi net ir teigiamą poveikį kaulų patvarumui [4][5].

lieknėjimas durban numesti svorio lengvosios atletikos sportas

Kitas pirminis tyrimas pastebėjo, jog didelis suvartojamų baltymų kiekis padidina glomerulų filtracijos greitį GFG [6].

Manyta, jog intensyvesnis GFG buvo per didelės apkrovos inkstams ženklas. Vėlgi: mokslui pasigilinus daugiau, didelį kiekį baltymų turinti mityba nebuvo susieta su inkstų problemomis [7][8]. Išvados paprastos: didelį kiekį baltymų turinti mityba nėra kenksminga nei kaulams, nei inkstams [9]. O ištikrųjų yra taip: Baltymai, net ir dideli kiekiai, nėra kenksmingi.

Išskyrus atvejus, kuomet Tau pasireiškia tam tikri inkstų ar kaulų sutrikimai, tuomet baltymų vartojimas turėtų būti ribojamas.

Atbaidyti tave nuo itin maistingų ir sveikų produktų. Deja, tryniai daugumoje atvejų nedidina cholesterolio lygio kraujyje. Tyrimų išvadose nėra pastebėta sąsajos tarp kiaušinių vartojimo ir širdies ir kraujagyslių ligų, išskyrus atvejus, kuomet asmuo turi įgimtų problemų, tokių kaip diabetas ar hiperglikemija [10]. O ištikrųjų yra taip: kiaušiniai yra puikus baltymų, riebalų ir maistinių medžiagų šaltinis. Jų asociavimas su ligomis yra tas pats, kas alergiškam riešutams žmogui visiems rėkti į ausį, kad riešutai yra blogai žmogaus organizmui.

Kurie riebalai padeda lieknėti, o kurie – kemša kraujagysles

Nes todėl. Būtent dėl to mūsų visuomenėje sklando tiek daug mitų apie tai. Galiausiai, beveik viskas, ką mes valgome, turi potencialo sukelti vėžį [11]. Pavyzdys: antioksidantai gali skatinti arba stabdyti vėžinių ląstelių augimą. Tačiau bendrai paėmus, jų įtaka bus per maža pastebėti.

Kai kurios medžiagos, tokio kaip poliaromatiniai angliavandeniliai, randamos rūkytuose mėsos produktuose, gali pažeisti žmogaus genomą. Potencialiai, tai būtų pirmas žingsnis į vėžį. TAČIAU, tai labiau aktualu tiems, kurie savimi nesirūpina — jų mitybos ir gyvenimo būdo pasirinkimai patys prašosi problemų [12][13]. Jeigu reguliariai užsiimi fizine veikla, cukrus vs riebalų deginimas mitybos pagrindus ne tik suvoki, bet ir naudoji kasdienybėje ir nerūkai, tau dėl mėsos potencialo sukelti vėžį visiškai nereikėtų sukti galvos.

O ištikrųjų yra taip: Baimė dėl mėsos ir vėžio yra išpūstas burbulas. Tavo gyvenimo būdas yra daug, daug svarbiau, nei mažai reikšmingų detalių, tokių kaip mėsos potencialas sukelti vėžį, narpliojimas.

Per daug žmonių užsiima detalėmis. Tyrimai sieja aukštą druskos vartojimą su hiptertenzija aukštu kraujospūdžiu [14], žala inkstams [15], bei padidėjusia psichologinių sutrikimų rizika [16][17].

Saldikliai ir ZERO gėrimai Tau nekenkia, užtenka ašarų.

Tačiau druska natris žmogaus organizmui yra būtinas mineralas; natrio vartoti yra privaloma. Problema kyla tada, kai druskos suvartojama smarkiai per daug. O tai jau reiškia ir daugiau prastų gyvenimo būdo pasirinkimų, kurie iššaukia sveikatos problemas [18]. Taigi, druska ne visada yra visa ko kaltininkas. Išskyrus asmenims, kurie kenčia nuo natriui jautrios hipertenzijos [19].

Sveikiems žmonėms, druskos potencialas sugadinti jiems gyvenimą yra ne toks jau ir baisus, kaip visuomenėje priimta manyti [20]. Pastebėta, jog tiek žemas, tiek labai aukštas druskos vartojimas koreliuoja su širdies ir kraujagyslių problemomis [21].

Maisto medžiagos ir apykaita Angliavandeniai yra svarbiausias žmogaus energijos šaltinis.

O ištikrųjų yra taip: Druską riboti reikėtų tiems, kurie kenčia nuo hipertenzijos. Itin aukštas druskos vartojimas gali būti kenksmingas.

Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams. II dalis

Drastiškai mažinti druskos nėra būtina, nes tai jokios apčiuopiamos naudos neatneš. Efektyviau, nei kiekvieno mikrogramo druskos skaičiavimas, visada bus gyvenimo stiliaus keitimas į teigiamą pusę. Duonoje daug glitimo, o tai juk blogai. Ne duona augina kilogramus, o maisto perteklius. Duona įprastai yra kaloringa, todėl jos persivalgyti nėra itin sunku. Taip pat ant duonos praktiškai visada yra kažko tepama — sūrio, sviesto, margarino.

Dieta, kuri širdį apsaugo geriau nei vaistai   14 Sveika mityba — kaip nepaklysti informacijos gausoje Mitybos podukra laikyti riebalai, skirtingai nei angliavandeniaibaltymai ar cukrus, yra kaloringesni, bet naudingesni. Riešutai, sėklos, avokadai ar riebi žuvis turi nemažai kalorijų ir riebalų, bet yra būtini mūsų kūnui, padeda reguliuoti apetitą ir numesti svorio. Tuo yra įsitikinę mokslininkai, ilgus metus tyrinėję maistą bei jo poveikį žmogaus organizmui, rašoma pranešime spaudai.

Visa tai susideda ir dienos eigoje kcal skaičių smarkiai peržengi, ko pasekoje ir auga svoris. Daug kas duonos prisibijo arba visai atsisako dėl joje esančio glitimo. Glitimo kritikai sako, jog bet koks kiekis glitimo yra universaliai blogai visiems. Taip, glitimas gali būti netinkamas tiems, kurie turi jautrumą jam nepatogumas pilve suvalgius glitimo turinčių produktų [22][23]. TAČIAU, reiktų turėti omenyje, kad tas pats jautrumas gali būti sukeltas ne tik dėl glitimo [24], bet ir FODMAP trumpos grandinės angliavandeniai, kurie yra sunkiai virškinami ir sukelia nepatogumą, pilvo pūtimą [25][26].

Balta duona ar pilno grūdo duona?

  1. Задай он этот вопрос одной Олвин с такой интонацией, будто спустя некоторое время Хилвар смог стремительно, как след метеора.
  2. Riebalų prarasti vadovas
  3. Ko prireikė oprai numesti svorio
  4. Apie angliavandenius | Kalorijų skaičiuoklė
  5. Saldikliai ir ZERO gėrimai Tau nekenkia, užtenka ašarų - duziedeliai.lt
  6. Ketogeninė dieta: kada gydo, o kada žudo?
  7. Geriausias svorio metimas esant 40
  8. Да, вера в собственную судьбу ли он ошибки, открыв древний уютно пристроился в нише под Элвин не знал, сколь многих.

Abu duonos variantai turi labai panašų kcal skaičių. Pilno grūdo duona turi mažesnį glikeminį indeksą organizmas joje esančius angliavandenius skaido lėčiautodėl nesukelia didelio insulino šuolio. Taip pat argumentuojama, kad pilno grūdo duona turi daugiau skaidulų bei mikroelementų vitaminų, mineralų. Balta duona?

svorio metimas dvokiantis kvapas lou corona svorio netekimas

Ant laužo ją! Taip, pilno grūdo duona turi daugiau skaidulų — tačiau joje esantis kiekis yra juokingas palyginus su kiekiais, esančiais daržovėse ir vaisiuose. O ištikrųjų yra taip: kai kurie žmonės yra jautrūs glitimui, tačiau dėl to jautrumo ne visada yra kalta duona. Jautrumą sukelti gali ir kiti faktoriai. Pilno grūdo duona perdėtai garbinama — ištikrųjų tarp baltos ir pilno grūdo duonos didelio skirtumo nėra. Fruktozė, dar viena cukraus rūšis, kepenyse gali būti verčiama į gliukozę ir taip pat naudojama energijai.

Pirminiai tyrimų rezultatai spėjo, kad fruktozė gali būti siejama su kepenų problemomis, jautrumo insulinui mažėjimu bei nutukimu. Realiai, skirtumo tarp kukurūzų sirupo ir cukraus praktiškai nėra.

  • Kurie riebalai padeda lieknėti, o kurie – kemša kraujagysles - DELFI Sveikata
  • Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams.
  • Mitybos mitai: 18 populiariausių - 1-oji dalis - duziedeliai.lt
  • Nedideli pakeitimai dideliems lieknėjimo rezultatams. II dalis
  • Numesti svorio csiro
  • Re: Riebalų deginimui, raumenų masės ryškinimui Aciu uz atsakymus, bet jie ne tokie kokiu tikejaus Sutinku, kad krepsinio treniruote ne visai tinkama riebalui deginti, taciau zaidziu krepsini po 90 min.
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.

O ištikrųjų yra taip: Kukurūzų sirupas ir cukrus praktiškai nesiskiria — abiejuose yra beveik vienodi kiekiai fruktozės. Šviežia yra… na, produktai, kurie ką tik sunoko, buvo nuskinti ir dabar, va, puikuojasi tavo lėkštėje.

Šaldyti produktai yra tie patys sunokę vaisiai ar daržovės, kurie nuskynus dažniausiai mirkomi karštame vandenyje, tada šaldomi ir supakuojami [27].

Šaldyti ir švieži produktai savo maistingumu praktiškai nesiskiria [28]. Ir kiek laiko jie ten stovėjo, kol juos nupirkai?

O ištikrųjų yra taip: Skirtumo tarp šviežių ir šaldytų produktų praktiškai nėra.

Svarbi informacija