Bus riebalų sim numesti svorio. Sim 7 8 (161)

Mityba sportuojantiems rytais, dieną ir vakarais. Valgyti prieš ar po sporto? - Vaida Kurpienė

Kaip kovoti su cholesteroliu? Statistikos duomenimis, kas antra mirtis Lietuvoje kyla dėl širdies ar kraujotakos sistemos sutrikimų. Daugiausiai gyvybių pasiglemžia miokardo infarktas, šiek tiek mažiau — insultas.

Apie vieną iš veiksnių — kraujagysles kemšantį cholesterolį, jo funkcijas ir mažinimo būdus kalbamės su šeimos gydytoja Jūrate Karpoviene. Sakykite, kodėl jos tokios dažnos Lietuvoje ir, ko gero, visame pasaulyje? Jaunas žmogus įsivaizduoja, kad yra sveikas ir tai suvokia kaip savaime suprantamą dalyką.

Savo sveikata reikia pradėti rūpintis ankstyvame amžiuje — tėvai turi mokyti vaikus tai daryti, suteikti tam sąlygas. Kiekvienas subrendęs žmogus gali pasirūpinti savo sveikata ir daryti labai stiprią įtaką širdies ir kraujagyslių ligų prevencijai. Žinoma, yra tam tikri veiksniai, kuriems mes negalime daryti įtakos, bet didžiąją dalį žmogus gali keisti pats — savo gyvenimo įpročius — ir taip sumažinti širdies bei kraujagyslių ligų atsiradimo riziką.

Vyrauja nuomonė, kad geras maistas, tai — riebus maistas. Labai didele problema tampa dideliais kiekiais vartojami angliavandeniai, taip pat vyrauja metabolinės, t.

Mes joms galime daryti labai stiprią įtaką, t.

bus riebalų sim numesti svorio

Mūsų seneliai ir proseneliai valgė lietuviškus rūkytus lašinius, tačiau širdies ligos jų taip nekankino. Taip yra dėl to, kad mūsų seneliai ir močiutės, kiek suvalgydavo, tiek ir išdirbdavo laukuose. Dabar mes suvartojame per daug kalorijų, gauname per daug maisto medžiagų, kurios per dieną lieka nesunaudotos. Jos kaupiasi tam tikrose vietose, bus riebalų sim numesti svorio tikruose organuose blogųjų medžiagų pavidalu.

Yra sakoma, kas per daug, tas — nesveika. Žinoma, reikia ir angliavandenių, ir riebalų, ir baltymų, bet jeigu mes nieko neveikiame tą dieną arba nėra visiškai jokios fizinės veiklos, mes turėtume pagalvoti — gal mums mažiau suvalgyti, ir mažiau energijos gauti, nes mes jos neišnaudosime.

Jeigu planuojame lietingą dieną praleisti prie židinio su knyga, suvalgykime mažiau, niekas nesikaups, bus riebalų sim numesti svorio bus sunaudojama organizmo reakcijoms. Jausimės gerai ir mažiau antsvorio bus, ir mažesni cholesterolių kiekiai, ir tikimybė, kad cukraus gliukozės sveikas svorio netekimas 4 mėnesiai kraujyje bus padidėjęs.

Mityba sportuojantiems rytais, dieną ir vakarais. Valgyti prieš ar po sporto?

Jeigu planuojame aktyviai sportuoti, taip, tuomet reikia suvartoti daugiau kalorijų, daugiau maisto. Gydytoja, gal galite papasakoti plačiau, kas yra cholesterolis ir kokios jo funkcijos? Ar žmogus galėtų gyventi be cholesterolio? Tai riebalų molekulė, bet kiekviena ląstelė sintezuoja cholesterolį ir ląstelės apvalkalėlis yra sudarytas, didžiąja dalimi, iš cholesterolio. Dėl šios medžiagos visi gyvi organizmai gali judėti, nes ląstelė geba keisti savo formą. Tai yra naudinga ir būtina mūsų organizmui medžiaga.

Kitas dalykas, cholesterolis dalyvauja vitamino D sintezėje, tam tikrų hormonų ir tulžies rūgšties gamyboje, kas padeda mums virškinti ir gerai jaustis, teisingai sunaudoti maistą. Tiek, kiek reikia organizmui cholesterolio, visoms minėtoms funkcijoms užtikrinti ir ląstelių formai palaikyti, pats organizmas pasigamina.

sms - Namai, buitis - puslapis 4

Tai, ką mes suvalgome — jau yra perteklius, todėl tai — pavojinga. Gal galėtumėte trumpai pakomentuoti, kuo jie skiriasi? Jo mūsų organizme neturėtų būti daug. Jis surenka MTL cholesterolį, nuneša į kepenis ir padeda pašalinti iš organizmo, todėl jei gerojo cholesterolio kiek padidėja, nerimauti neturėtume. Kalbant apie maisto produktus, pirmiausia reikėtų valgyti daugiau žuvies.

bus riebalų sim numesti svorio

Japonijoje atliktas tyrimas, kad žaliosios arbatos puodeliai per dieną, gerokai, t. Gali būti labai aukšti cholesterolio kiekiai ir žmogus gali visiškai nieko nejausti, o kai jau pradedame jausti, tada atsiranda pažeidimai ir toli pažengę pažeidimai.

Tokiu atveju žūsta ląstelės ir gali ištikti ir insultas, ir infarktas ar kažkokių kitų organų, pavyzdžiui, inksto infarktas. Kokius kraujo tyrimus reikėtų atlikti?

bus riebalų sim numesti svorio

Bendro cholesterolio kiekio tikrai neužtenka, nes bendras cholesterolis duoda mažai informacijos. Vertinant širdies ir kraujagyslių ligų riziką, neužtenka bendro cholesterolio kiekio. Tai yra pagrindinis rodiklis, kuris leidžia įvertinti riziką išsivystyti širdies ir kraujagyslių ligoms.

Ar šie dalykai padidins ir pagreitins insulto ar miokardo infarkto riziką? Mes turime suvokti, kad reikia atsisakyti žalingų įpročių arba neleisti jiems atsirasti. Kitas dalykas — sportas.

Daržo ponaitis - kopūstas

Labai svarbu judėti, kad gautą energiją sunaudotume. Galbūt užtektų pasivaikščiojimo, dviračio, paprasto, kasdienio judesio? Amerikos kardiologų asociacija rekomenduoja 30 minučių kasdienės fizinės veiklos.

Tai galėtų būti pasivaikščiojimas gryname ore, dviratis, plaukimas, mums malonus sportas ar veikla. Dažnai žmonės turi gretutinių ligų, sąnarių ar kažkokių kitų problemų, dėl kurių labai aktyviai sportuoti negali, tačiau kiekvieną dieną pajudėjus bent 30 minučių, to užtektų. Jei norime svorio numesti, pasigražinti linijas, tada Amerikos kardiologai rekomenduoja judėjimui skirti valandą laiko.

Aspirinas vis tik yra cheminis vaistas. Ar jis tikrai gali padėti, ar jį reikėtų vartoti, o gal tai reikia laikyti reklaminiu triuku? Jeigu įvertinus riziką yra nustatoma, kad tam tikri veiksniai, kurie gali skatinti aterosklerozės vystymąsi, tų pačių plokštelių susidarymą, kitų ląstelių, ne tik cholesterolio, gliukozės ar kažkokių baltymų, bet ir trombocitų prilipimą trombocitas — krešulį formuojanti ląstelė, kuri skatina aterosklerozės vystymąsituomet aspirinas yra tas vaistas, kurio mums reikia.

Mokslininkų įrodyta, kad aspirinas mažina trombocitų prilipimą, vieno su kitu agregaciją ir mažina tikimybę, jog trombocitas prilips prie plokštelės.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Prisipirkau vaistinėje ir vieną po kitos geriu tabletes. Skrandis neprakiurs, jeigu gersiu per daug tablečių? Gali atsirasti kraujavimo pavojus. Šis vaistas, nors ir parduodamas be recepto, turėtų vis tiek būti aptartas su šeimos gydytoju ar kardiologu.

Sim 7 8 (161)

Turime laikytis gydytojo rekomendacijų ir jokiu būdų nesavivaliauti. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, bet redakcija pasilieka teisę šalinti neadekvačius, garbę ir orumą žeminančius, tikrovės neatitinkančius komentarus. Komentarų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Už įžeidžiančius komentarus atsako komentarų rašytojai Lietuvos įstatymų numatyta tvarka. Redakcija pasilieka teisę prašyti teisėsaugos institucijų persekioti įstatymų numatyta tvarka galimus teisės pažeidėjus komentarų skiltyje.

Svarbi informacija