20 procentų svorio praradimo nauda, viršsvoris | Kalorijų skaičiuoklė - Part 2

Nuo kalorijų ribojimo iki badavimo. Ką būtina žinoti?

Raveena Tandon svorio netekimas

Gražina Vasiliauskienė Nuovargis, galvos skausmas, silpnumas — tai tik keli pirmieji požymiai, kad organizmui trūksta vandens. Vanduo dalyvauja visuose medžiagų įsisavinimo ir šalinimo procesuose.

Skubantiems

Vanduo nuolat reikalingas organizmo gyvybinei veiklai palaikyti. Angliavandeniai geriausia dirba rytais, baltymai — vakarais, o vanduo — visą parą. Kiekvienam kūno svorio kilogramui turi tekti 30 ml skysčių.

Tik štai maisto medžiagos, kurios yra reikalingos įvairioms amžiaus grupėms, yra savitos, ypatingos. Keturiasdešimtmetei maitintis lyg dvidešimtmetei — visiška beprotybė. Pasikeitėte jūs, todėl keistis turi ir jūsų maistas. Energijos poreikis didžiulis — kcal per dieną. Raumenų masė sudaro apie 40 proc.

Dietologai nerekomenduoja nei per treniruotes, nei poilsio metu gerti gazuoto mineralinio vandens. Pirmiausia, angliarūgštę dirgina skrandžio gleivinę ir skatina apetitą.

Antra, gazuoti gėrimai trukdo medžiagų apykaitai.

  • Riebalų nuostolių pečiai
  • Numesti svorio petražolės
  • viršsvoris | Kalorijų skaičiuoklė - Part 2
  • Pagrindinė problema mažinant bendrą riebalų kiekį racione buvo ta, kaip sumažinti blogųjų riebalų kiekį ir išlaikyti gerųjų riebalų kiekį, kurie būtų naudingi širdžiai.
  • Nuo kalorijų ribojimo iki badavimo.

Būtinai reikėtų išgerti po 1 stiklinę vandens 30 minučių prieš valgį. Tokiu būdu paruošiame savo virškinimo organizmą darbui ir pageriname medžiagų apykaitą. Juk bet kuriai biocheminei reakcijai reikia vandens, kad ji galėtų vykti sklandžiai.

Nuorodos kopijavimas

Vanduo mums reiškia gyvybę. Vanduo žmogui apskritai yra svarbiausias elementas.

Ir greičiausiai jūs patyrėte nesėkmę bandydama palaikyti pastovų svorį. Deja, daugelis žmonių, kurie bando mažinti svorį, nesupranta, kad sėkminga svorio kontrolė reikalauja mažiau kalorijų, reguliaraus fizinio krūvio ir visą tai derinant su sveikos mitybos įpročiais. Ir dėl geros priežasties. Kokia yra lieknėjimo nauda?

Be maisto galime išgyventi savaites, be gėrimo tik kelias dienas. Vanduo — beskonis, bekvapis, bespalvis gyvybiškai svarbus skystis, kurio yra visuose kūno audiniuose.

Tai — transportavimo priemonė kraujas, šlapimas, prakaitas ir beveik visų medžiagų tirpiklis ląstelėse.

svorio netekimas pikeville

Vanduo reguliuoja kūno temperatūrą, garuodamas ištraukia šilumą, atiduoda ją aplinkai su prakaitu. Vyrų kūne skysčių dalis yra didesnė nei moterų, jaunų žmonių — didesnė nei pagyvenusių. Kas atsitinka, kai kūnui ima trūkti vandens? Netekus 0,5 procentų kūno svorio vandens, atsiranda troškulio pojūtis, verčiantis mus gerti. Troškulys signalizuoja, kad kūnui trūksta skysčių.

Patarimai kaip numesti svorio

Kai netenkame 2 procentų kūno svorio vandens, pajuntame nuovargį, silpnumą, sunkiau sekasi dirbti protinį darbą. Praradus 4 procentus kūno svorio vandens, ima skaudėti galvą ir nusilpsta raumenys.

Kai trūksta 5 procentų kūno svorio vandens, prasideda spazmai, žmogus netenka sąmonės. Kai ima trūkti vandens, sutirštėja kraujas, pablogėja organų aprūpinimas deguonimi. Širdžiai tenka stipriau pumpuoti kraują, padažnėja pulsas.

Titulinis Sportininko knyga Tau melavo mielas drauge Tau melavo mielas drauge

Drastiškai 20 procentų svorio praradimo nauda kraujo spaudimas. Ypač seniems žmonėms iškyla apopleksijos grėsmė. Oda ir gleivinės išdžiūsta.

Taip pat ir smegenys negauna pakankamai kraujo — nusilpsta koncentracija. Virškinimas tampa vangus. Kenksmingos medžiagos šalinamos lėtai.

Main Navigation

Dėl ilgalaikio vandens trūkumo gali sutrikti inkstų veikla ir atsirasti ankstyvos raukšlės. Kai žmogus geria nepakankamai, kūnas pradeda taupyti vandenį: sumažina odos aprūpinimą krauju, šlapimo ir prakaito išsiskyrimą; paima vandenį iš žarnyno turinio, todėl užkietėja viduriai; odoje kaupiasi mažiau vandens, kad sumažėtų jo nugaravimas; formuojasi inkstų akmenys, nes inkstams trūksta vandens kenksmingosioms medžiagoms šalinti.

pašalinti organų riebalus

Verta skaityti!

Svarbi informacija