10 populiariausių svorio metimo klaidų. Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

10 populiariausių svorio metimo klaidų

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.

kaip numesti svorio, jei jūsų vaikas

Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta. Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį.

5 populiariausios svorio metimo klaidos

Bet ar jūs tikrai viską darote tinkamai, kad jūsų svoris kristų? Kai sveriamės ir pastebime, kad auga svoris, daugelis galvoja, kad taip yra dėl to, kad užauga daugiau riebalų.

naujos riebalų nuostolių metodikos

Bet jei sutvarkėte mitybą ir judate daugiau, o 10 populiariausių svorio metimo klaidų nekrenta, gali būti, kad tiesiog užsiauginote raumenų, kurie yra sunkesni nei riebalai. Unikauskas, ir yra pirmoji iš dažniausiai daromų svorio metimo klaidų.

svorio metimo įkvėpimas pinterest

Pasak gydytojo, reikia atsižvelgti ne į svorį, o į apimtis ir jas matuoti. Kai mažėja riebalų kiekis, liemens apimtis mažėja. Antra daroma klaida — kalorijų skaičiavimas.

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Taip, jos gerai, kai reikia paskaičiuoti energetinę vertę. Susidaro įspūdis, kad kalorijos svarbiau nei pats maistas, kurį suvalgote. Palyginkime mėsą su vaisiais — mėsa yra baltymų ir riebalų šaltinis, o sakykime, obuolyje — didžiulis kiekis cukraus fruktozės.

Svarbu rinktis produktus, kuriuos valgome, priduria A. Nesvarbu, kad jų kalorijų kiekis — toks pat, tačiau produktai skirtingai veikia mūsų svorį. Reklama Trečia klaida — valgyti per daug riešutų, sako profesorius.

Kaip atskirti, kad jau pradėjome deginti savo organizmo riebalus?

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Atkreipti dėmesį į šlapimo kvapą — numesti svorio priežastis jis įgyja acetono priekvapį. Ketvirtoji klaida — saiko neturėjimas.

svorio metimas visam gyvenimui ltd

Riebalai yra cukraus atsargos bado atveju, todėl be cukraus bado riebalai nedeginami. Jeigu jūs organizmui neduosite cukraus, jis turės deginti riebalus. Jeigu metabolizmas lėtas, mažas angliavandenių kiekis maiste gali būti per didelis — net sumažinus jų kiekį, vis tiek bus per daug.

Penkios svorio metimo klaidos

Jei jūsų medžiagų apykaita lėta, saldainis, sulčių stiklinė ar bet koks kitas cukrus gali sustabdyti riebalų deginimą nuo 24 iki 48 val. Reklama Anot jo, reikėtų valgyti daugiau daržovių, kuriuose daug vitaminų, mineralų, skaidulų.

kavinė vert svorio

Daržovių norma parai — apie gramų. Penktoji svorio metimo klaida, tikina A. Žinokite, kad kartais antsvoris — tai tik ledkalnio viršūnė.

10 dietos klaidų

Po antsvoriu slepiasi miego problemos, sutrikusi hormonų veikla, virškinimo problemos, energijos trūkumas, bloga nuotaika. Reikia mesti svorį ne tam, kad gražiau atrodytume, o tam, kad būtume sveikesni. Turinio naudojimo taisyklės. Tavo komentaras.

Svarbi informacija